Mathieu Tozer's Dev Blog

Cocoa, the development of Words, and other software projects (including those dang assessment tasks).




Fwd: Dear Everyone


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



From: Shoko Hagino
Date: 31 October 2005 10:28:06 AM
To: Mathieu Tozer
Subject: Re: Dear Everyone


マシューさん

お久しぶりです。お元気そうで何よりです。コンピューターの勉強も大変そうですね。言語や文化学習に役に立つソフトを、ぜひ作ってください!「ハリーポッター」は
、私の子供も英語と日本語で読みました。私も読んでみましたが、日本語訳もまあまあだと思います。その他にも、「千と千尋の神隠し」など、日本語と英語両方で見る
のはいい学習になると思いますよ。古いものでは「ライオンキング」も。日本語訳がとってもよくできています。

ついでのときに、私の部屋にもよってください。部屋はW417aに変わりました。きょうはすばらしい天気です。でも、私は相変わらず、コンピューターの前です


0 Responses to “Fwd: Dear Everyone”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


+RSS | dev blog | Portfolio

About me

My status

Previous posts

  • my del.icio.us
  • my flickr